Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácií týkajúcich sa vzdelávacích podujatí organizovaných vzdelávacou inštitúciou JASPIS.​

1. Čo je reklamácia?

Reklamácia je námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb alebo iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytovaným vzdelávaním.​

2. Ako podať reklamáciu?

Reklamáciu je možné podať do 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia jedným z nasledujúcich spôsobov:​

e-mailom na adresu jaspis@jaspis.sk,

telefonicky na číslo +421 948 399 388,​

písomne na adresu: Agentúra JASPIS, Metodova 204/7, 821 08 Bratislava.​

Reklamáciu je možné zaslať aj na e-mailovú adresu ombudsman@aivd.sk, kde bude postúpená členom Výkonného výboru AIVD SR.​

3. Ako riešime reklamácie?

Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o ďalšom postupe. Reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní. Ak by sme tento termín nemohli dodržať, budeme vás informovať o dôvodoch omeškania.​

4. Možnosti riešenia reklamácie

V závislosti od povahy reklamácie môžeme ponúknuť:​

odstránenie zistenej chyby alebo nedostatku,​

zľavu na ďalšie vzdelávacie podujatie,​

vrátenie zaplatenej sumy,​

inú formu kompenzácie po vzájomnej dohode.​

5. Ďalšie informácie

Vyhradzujeme si právo overiť oprávnenosť reklamácie. V prípade zamietnutia reklamácie vás oboznámime s dôvodmi.​

Tento reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované našou inštitúciou. Je zverejnený na našej webovej stránke a účastníci sú s ním oboznámení pred začiatkom každého podujatia.​

© 2014 - 2025 Agentúra JASPIS. Všetky práva vyhradené.