Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácií týkajúcich sa vzdelávacích podujatí organizovaných vzdelávacou inštitúciou JASPIS.
1. Čo je reklamácia?
Reklamácia je námietka účastníka vzdelávacieho podujatia voči kvalite poskytnutých služieb alebo iným skutočnostiam, ktoré by mohli ovplyvniť jeho spokojnosť s poskytovaným vzdelávaním.
2. Ako podať reklamáciu?
Reklamáciu je možné podať do 14 dní od ukončenia vzdelávacieho podujatia jedným z nasledujúcich spôsobov:
e-mailom na adresu jaspis@jaspis.sk,
telefonicky na číslo +421 948 399 388,
písomne na adresu: Agentúra JASPIS, Metodova 204/7, 821 08 Bratislava.
Reklamáciu je možné zaslať aj na e-mailovú adresu ombudsman@aivd.sk, kde bude postúpená členom Výkonného výboru AIVD SR.
3. Ako riešime reklamácie?
Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o ďalšom postupe. Reklamáciu sa snažíme vybaviť čo najskôr, najneskôr však do 30 dní. Ak by sme tento termín nemohli dodržať, budeme vás informovať o dôvodoch omeškania.
4. Možnosti riešenia reklamácie
V závislosti od povahy reklamácie môžeme ponúknuť:
odstránenie zistenej chyby alebo nedostatku,
zľavu na ďalšie vzdelávacie podujatie,
vrátenie zaplatenej sumy,
inú formu kompenzácie po vzájomnej dohode.
5. Ďalšie informácie
Vyhradzujeme si právo overiť oprávnenosť reklamácie. V prípade zamietnutia reklamácie vás oboznámime s dôvodmi.
Tento reklamačný poriadok platí pre všetky vzdelávacie podujatia organizované našou inštitúciou. Je zverejnený na našej webovej stránke a účastníci sú s ním oboznámení pred začiatkom každého podujatia.